سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 

 درباره وبلاگ

کبوتر مهاجر



 
شنبه 92 تیر 15

دل با همه سیاهی...

 بسم رب الحسین (ع)

دلم با همه سیاهیش گاهی اوقات برات تنگ میشه حجة ابن الحسن..

گاهی دوس دارم بودی (که هستی) تا از نسیم تو یکم به کله ی من بخوره تا شاید یکم عاقل بشم.. یکم کار کنه عقلم..

دوس دارم بلند با صدای پر از بغض بخونم:

الهی عظم البلا و برح الخفا وانکشف الغطاء و انقطع الرجا و ضاقت الارض و منعت السما و انت المستعان و علیک المشتکا و علیک المعول فی الشدة و الرخاء اللهم صل علی محمد و آل محمد اولی الامر الذین فرضت علینا طاعتهم و عرفتنا بذلک منزلتهم ففرج عنا بحقهم فرج عاجلا قریبا کلمح البصر او هو اقرب یا محمد یا علی یا علی یا محمد اکفیانی فانکما کافیان وانصرانی فانکما ناصران یا مولانا یا صاحب الزمان الغوث الغوث الغوث ادرکنی ادرکنی ادرکنی الساعة الساعة الساعة العجل العجل العجل یا ارحم الراحمین بحق محمد و آله الطاهرین.. آمین یا رب العالمین

تا کی اینجوری باشم آقا؟؟ میشه خودت بهم بگی؟؟ میشه از وقت گرانبهات یکمم به من بدی؟؟یا بن الحسن من که میدونم هستی میدونم دوسم داری آقا خسته شدم بیا دستمو بگیر قول میدم دستتو ول نکنم قول میدم اذیتت نکم امام زمان..

السلام علیک حین تصلی و تقنت السلام علیک حین ترکع و تسجد السلام علیک حین تهلل و تکبر اسلام علیک حین تحمد و تستغفر..

السلام علیک یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی





نظر

 
موضوعات  
آرزو (1)
شهادت (1)
عیب (1)

مطالب اخیر  
اگه صفایی هست به نفس با صفای مهدی فاطمه ست..
شیطان حقارت را به انسان تلقین میکند...
دل با همه سیاهی...
آرزو بر جوانان عیب نیست!!..
ارحم من راس ماله الرجا...

آرشیو مطالب  
صفحه نخست
خرداد 92 (3)
تیر 92 (3)

صفحات وبلاگ  


پیوند ها  
پایگاه جامع عاشورا
ابزار و قالب وبلاگ
upturn یعنی تغییر مطلوب
تنهایی......!!!!!!
دلبسته یاران خراسانی خویشم
دانستنی / سرگرمی

لوگو دوستان  
 
****شهرستان  بجنورد****  

خبرنامه  
 

آمار وبلاگ  

کل بازدید : 13623

بازدید امروز :0

بازدید دیروز : 1

تعداد کل پست ها : 11




دانشنامه عاشورا  
دانشنامه عاشورا

امکانات جانبی  
RSS 2.0
پیام‌رسان
نقشه سایت
اوقات شرعی
 


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin